Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2022

Προσωπική πνευματική ανασκόπηση 2022


       «Αποχωρώντας» το 2022, μια σύντομη προσωπική πνευματική ανασκόπηση νομίζω ότι «επιβάλλεται». Έχουμε και λέμε, λοιπόν: 

- Η έκδοση του βιβλίου μου «Η Ανάσταση στον καιρό της πανδημίας» (Μάρτιος 2022-εκδόσεις «ΑΠΕΙΡΟΣ ΧΩΡΑ».
- Ανάγνωση 14 βιβλίων-το 15ο είναι στο προσκήνιο.
- Ένα ακόμα βιβλίο ετοιμάζεται. Πιθανή έκδοση: άνοιξη 2023.
- Η συνέχεια των θεατρικών παραστάσεων του έργου μου «ζωοκτονία εξ αμελείας» από τη θεατρική ομάδα «Ταξιδευτές της πρόζας».
- Ομιλίες σε βιβλιοπαρουσιάσεις και σε άλλες πολιτιστικές εκδηλώσεις.
- 73 λογοτεχνικά θέματα, θέματα λαογραφίας – παράδοσης, καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στο προσωπικό μου ιστολόγιο, τουτέστιν, ένα θέμα κάθε πέντε ημέρες. Εδώ να ευχαριστήσω θερμά τους πολλές χιλιάδες επισκέπτες και αναγνώστες του ιστολογίου μου, καθώς και για τα επίσης χιλιάδες τιμητικά και ευγενικά σχόλιά τους.
- Συμμετοχή σε τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές εκπομπές λαογραφικού-ιστορικού-πολιτιστικού περιεχομένου.
Διπλή βράβευση από την ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΛΟΓΟΤΕΧΝΩΝ: Α΄ ΒΡΑΒΕΙΟ για το βιβλίο μου «Ανάσταση στον καιρό της πανδημίας» και ΕΙΔΙΚΟ ΒΡΑΒΕΙΟ για το ποίημα μου «ΣΜΥΡΝΗ», από τη συμμετοχή μου στον Πανελλήνιο και Παγκύπριο λογοτεχνικό διαγωνισμό με θέμα «εκατό χρόνια από τη Μικρασιατική καταστροφή (1922-2022)».
     Για τη διπλή βράβευση μπορείτε να δείτε περισσότερα  ΕΔΩ .


  ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΟ, ΕΙΡΗΝΙΚΟ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ 2023 ΣΕ ΟΛΟΥΣ!
 
Νίκος Χρ. Παπακωνσταντόπουλος, 29.12.2022

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου