Τετάρτη 22 Μαΐου 2019


ΕΠΙΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
της ηλικίας δύο (2) χρόνων προσωπικής μου ιστοσελίδας

     Δύο ήταν οι κύριοι λόγοι για τη δημιουργία της προσωπικής μου ιστοσελίδας «Νικόλαος Χρ. Παπακωνσταντόπουλος Blog», στη διεύθυνση https://nikolpapak.blogspot.com/ : Ο πρώτος, η κατά το δυνατόν καταγραφή και διάσωση της λαϊκής παράδοσης του τόπου μου, που έρχεται να ενισχύσει προηγούμενα άρθρα μου αυτού του περιεχομένου σε έντυπο και ηλεκτρονικό Τύπο. Ο δεύτερος, η ανάγκη έκφρασης και επικοινωνίας, μέσω λογοτεχνικών θεμάτων. 
     Από την πρώτη στιγμή η ανάρτηση της σελίδας έγινε αποδεκτή με ενθαρρυντικά και κολακευτικά σχόλια. Τώρα, μετά την συμπλήρωση δύο χρόνων «ζωής» (22.5.2019), πιστεύω ότι δικαιούμαι να κάνω έναν πολύ επιγραμματικό απολογισμό.    
     Στη διετία αυτή έγιναν συνολικά 187 αναρτήσεις, εκ των οποίων οι 138 είναι με λογοτεχνικά και λαογραφικά θέματα και οι υπόλοιπες με διάφορα άλλα, όπως κοινωνικά, ιστορικά, βιβλιοπαρουσιάσεις, πολιτιστικές εκδηλώσεις.

Ενδεικτική εικόνα της σελίδας 15 Απριλίου - 15 Μαΐου 2019

Περιοχές του πλανήτη που παρακολουθείται η σελίδα

     Παράλληλα με το σύντομο αυτό απολογισμό, θέλω να σας ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ, φίλες και φίλοι, για τις ΠΟΛΛΕΣ ΔΕΚΑΛΔΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΙΜΟΤΗΤΑ.  Θέλω να σας ευχαριστήσω ακόμα για την προβολή που γνωρίζει η σελίδα μου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, από τις κοινοποιήσεις των θεμάτων της που κάνετε πολλοί από εσάς.
     Η συνέχεια είναι αυτονόητη! 


Νίκος Χρ. Παπακωνσταντόπουλος, 22.5.2019

     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου