Σάββατο 9 Δεκεμβρίου 2023

«ΑΦΡΟΔΙΤΗ»: Μια σπουδαία ποιητική συλλογή που εκδόθηκε στην Τυνησία, με έντονο Καλαβρυτινό χρώμα!


     Είναι πολύ μεγάλη η ευχάριστη έκπληξη και η τιμή για την ελαχιστότατά μου, που το ποίημα μου «ΚΑΛΑΒΡΥΤΙΝΗ ΓΗ» συμπεριλαμβάνεται στην ποιητική συλλογή «ΑΦΡΟΔΙΤΗ», που εκδόθηκε στην Τυνησία, στην Αγγλική και στην Τυνησιακή γλώσσα!
     Θέλω να ευχαριστήσω θερμά και να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου στον καθηγητή του πανεπιστημίου της πόλης Σόλιμαν της Τυνησίας, τον κύριο Abdallah Gasmi, στην φτασμένη στην κορυφή και πολυβραβευμένη ποιήτρια και σκηνοθέτιδα Παρασκευή (Βούλα Μέμου) από το Σκεπαστό Καλαβρύτων και στην επίσης φτασμένη στην κορυφή και πολυβραβευμένη ποιήτρια, φίλη και φίλη των Καλαβρύτων και της Ελλάδας Slavica Pejovic από τη Σερβία, για τη συμβολή τους!
     Παραθέτω το ποίημα από την ποιητική συλλογή μου «Έμμετρα», εκδόσεις ΑΠΕΙΡΟΣ ΧΩΡΑ, 2008, που συμπεριελήφθη στο βιβλίο «ΑΦΡΟΦΙΤΗ». Περισσότερα μπορείτε να μάθετε σε σχετικό εκτενές άρθρο μου στην έγκριτη ηλεκτρονική εφημερίδα ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ ΝΕWS,  ΕΔΩ.
 
ΚΑΛΑΒΡΥΤΙΝΗ ΓΗ
 
                          Γη, που σπαρμένη κόκαλα και ποτισμένη μ’ αίμα,
                          γη, Λευτεριάς ξημέρωμα και ιστορίας θρέμμα,
                          γη, ρωμιοσύνης καύχημα και δόξας περηφάνια,
                          που τ’ όνομά σου τραγουδούν ως τα εφτά ουράνια,
                          που ήρωες στεφάνωσες και τάγματα μαρτύρων,
                          που ’χεις αγάπη ζηλευτή ευεργετών απείρων,
                          που και η φύση απλόχερα σε στόλισε με χάρη,
                          με κάνεις όλο να ριγώ, να είμ’ όλο καμάρι,
                          να προσκυνώ μ’ ευλάβεια τα άγια χώματά σου,
                          Καλάβρυτα, πατρίδα μου! Να ζουν τα ιδανικά σου!

Οι σελίδες 144-145 του βιβλίου «ΑΦΡΟΔΙΤΗ»


 
Νίκος Χρ. Παπακωνσταντόπουλος, 9.12.2023

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου