Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2023

Πνευματική ανασκόπηση 12ετίας


     Συμπληρώνοντας δώδεκα χρόνια από τις πρώτες μου δημοσιεύσεις στο διαδίκτυο, ένας σύντομος απολογισμός «γεννήθηκε» αυθόρμητα. Το πρώτο κάλεσμα σ' αυτό το πολύ όμορφο ταξίδι ήρθε από τον ιδρυτή-εκδότη-διευθυντή της ηλεκτρονικής εφημερίδας ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ ΝΕWS και της έντυπης «αδελφής» της  «Ώρα των Καλαβρύτων», πολύ καλό προσωπικό φίλο, πατριώτη και κοντοχωριανό Νίκο Κυριαζή. Συνεχίστηκε, εντάθηκε και εμπλουτίστηκε κατά πολύ, έτσι, μια αρκετά καλά «στρωμένη» πνευματική πορεία από τα προηγούμενα χρόνια, με πολλές εκαστοντάδες άρθρα στον έντυπο και στον ηλεκτρονικό Τύπο και την έκδοση νέων βιβλίων (μου). Ευχαριστώ τον πολύ αγαπητό μου Νίκο, που μου εμπιστεύθηκε τα πρώτα θέματα στην ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ ΝΕWS, η επιτυχία των οποίων με ενθάρρυνε, όπως με ενθάρρυνε και ο ίδιος. Το προσωπικό μου ιστολόγιο που ξεκίνησε τον Μάιο του 2017 και έχει συνεχή ανοδική πορεία επισκεψιμότητας, έδωσε νέον «αέρα» σ' όλη αυτή τη δραστηριότητα. 

     Ευχαριστώ, βεβαίως, και τον πολύ καλό φίλο και συμμαθητή στα γυμνασιακά θρανία Κωνσταντίνο Νικολόπουλο-Καμενιανίτη, ο οποίος, όχι μόνο πρώτος με ενθάρρυνε και με κράτησε από το χέρι στα πρώτα δειλά συγγραφικά-λογοτεχνικά μου βήματα, αλλά μού έκανε και την ιδιαίτερη τιμή να προλογίσει με πολλή αγάπη τρία βιβλία μου. Τον ευχαριστώ, ακόμα, που μόνο καλούς λόγους έχει να λέει πάντα για τα πνευματικά μου έργα και που έχει λάβει μέρος με ομιλίες του και σε αρκετές παρουσιάσεις βιβλίων μου. 

     Πάγιες και διαρκείς οι ευχαριστίες μου και στην οικογένειά μου, τη σύζυγό μου Ελένη και τις κόρες μας Μαρίνα και Αγγελική, που πάντα με εμπνέουν με την ομορφιά τους, τη δροσιά τους και την αγάπη τους και για την κατανόησή τους στην, πολλές φορές ταυτόχρονη «παρουσία-απουσία» μου στο σπίτι!

      Θέλω θερμά να ευχαριστήσω και τις εκατοντάδες χιλιάδες αναγνωστών μου, που αποδέχονται και επαινούν το ταπεινό πνευματικό μου έργο, τόσο σε έντυπη, όσο και σε ηλεκτρονική μορφή, οπλίζοντάς με με περισσότερο θάρρος.
     Παραθέτω εν συντομία τον απολογισμό αυτό:
  Προστέθηκαν άλλα οκτώ βιβλία έντυπης μορφής-όλα από τις εκδόσεις «ΑΠΕΙΡΟΣ ΧΩΡΑ», ανεβάζοντας το σύνολο στα δώδεκα (τα τέσσερα είχαν εκδοθεί πριν το 2011, με πρώτο το 2002).
  Περί τα 300 άρθρα ευρείας αποδοχής λαογραφικού και λογοτεχνικού περιεχομένου, κυρίως λαογραφικού, στην ηλεκτρονική εφημερίδα  ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ ΝΕWS. Τα θέματα αυτά αναδημοσιεύτηκαν από πολλές εκατοντάδες άλλες ηλεκτρονικές σελίδες, ίσως και χιλιάδες, αρκετές από τις οποίες δεν γνωρίζω καν. Στη μεγάλη τους πλειοψηφία τηρούν την δεοντολογία και αναφέρονται στην πηγή, ενώ μια μικρή μειοψηφία δημοσιοποιεί τα θέματα ως «δικά» της.
  Επιπλέον 300+ άρθρα και στον έντυπο Τύπο.
  Συμπληρώνονται σε λίγο 500 τα θέματα, επίσης ευρείας αποδοχής, με λογοτεχνικό και λαογραφικό περιεχόμενο στο προσωπικό μου ιστολόγιο. Συνολικά όλα τα ανωτέρω θέματα ξεπερνούν στον αριθμό τα 1100. Πολλά και από τα θέματα του ιστολογίου μου έχουν αναδημοσιευτεί και στο έντυπο και στον ηλεκτρονικό Τύπο.
  Η μεγάλη επιτυχία του θεατρικού μου έργου «ζωοκτονία εξ αμελείας»-κωμωδία, με τη θεατρική ομάδα «Ταξιδευτές της Πρόζας», που περιόδευσε στην Αχαΐα το 2021 και το 2022. Η αείμνηστη Κατερίνα Λειβαδά, που έφυγε πολύ πρόωρα από τη ζωή, και κατ’ επέκταση οι «Ταξιδευτές της Πρόζας» κέρδισαν στο ρόλο του «Αρίστου», τον οποίο εκείνη υποδυόταν, το ΠΡΩΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΝΔΡΙΚΟΥ ΡΟΛΟΥ στο Πανελλήνιο Φεστιβάλ Σάτιρας Ερασιτεχνικών Θιάσων «Μώμος ο Πατρεύς».
  Μεγάλος αριθμός ομιλιών για ιστορικά, λαογραφικά, κοινωνικά, λογοτεχνικά θέματα, καθώς και σε βιβλιοπαρουσιάσεις.
  Βραβεύσεις πνευματικών έργων μου από συμμετοχή σε λογοτεχνικούς διαγωνισμούς.
  Τιμητικές διακρίσεις στην ταπεινότητά μου από Φορείς και Συλλόγους.
  Πολιτιστικές εκδηλώσεις, τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές εκπομπές, με θέματα διάφορα πνευματικά μου έργα, στις οποίες και συμμετείχα.
 
     Συνεχίζουμε, ως ευχάριστη απαοσχόληση και με την ίδια θέληση και αγάπη αυτό το όμορφο πνευματικό ταξίδι, τόσο για προσωπικό, όσο και για κοινό όφελος!
 
Νίκος Χρ. Παπακωνσταντόπουλος, 3.2.2023

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου