Δευτέρα 1 Ιουνίου 2020

Tετράστιχα


 

Απριλο-Μάης

Απρίλης με χαμόγελο
και Μάης με λουλούδια,
είναι οι μήνες που ’χουνε
τα πι’ όμορφα τραγούδια!

Θεριστής

Χαίρομαι να ’ναι θεριστής!
Αλλιώτικο μεθύσι!
Eίναι να ζεις περισσότερο
και να χορταίνεις φύση!

Πρωτομαγιά

Μάη μου, καλέ μου μήνα,
με τα ρόδα και τα κρίνα,
φερ' ελπίδες στην καρδιά,
για να φυγ' η χειμωνιά!

Νοσταλγία-πατριδολατρία

Στον τόπο που γεννήθηκα
χρωστώ την ύπαρξή μου.
Όσο μακριά του κι αν βρεθώ,
εκεί μέν’ η ψυχή μου!

Η γκλίτσα

Κι αν το κοπάδι πούλησα
κι άφησα το μαντρί μου,
τη γκλίτσα δεν την κρέμασα
κι ούτε ξεχνώ τη γη μου.

Γενέθλιος τόπος

Καθένας έχει φυλαχτό
τον τόπο που γεννιέται
κι από τις όμορφες στιγμές
τίποτα δεν ξεχνιέται!

Ευχές σε γενέθλια φίλης

……(όνομα), πάντα η ζωή
να ’ναι για σε ωραία!
Όσο τα χρόνια κι αν περνούν
να παραμένεις νέα!

Ευχές σε γενέθλια (άλλο)

Όλα τα άνθη του αγρού
σε σένα χαρισμένα,
μ’ ευχές για τα γενέθλια
και χρόνια ευτυχισμένα!

To τζάκι του σπιτιού

Της γωνιάς η θαλπωρή,
κάθε μέρα και γιορτή,
τη γαλήνη μάς χαρίζει
κι ευτυχία μας γεμίζει!

Πανσέληνος από την Ακρόπολη

Αύγουστο στην Ακρόπολη,
που πέφτει το φεγγάρι,
στον κόσμο άλλο τίποτα
δεν έχει τέτοια χάρη!

Νίκος Χρ. Παπακωνσταντόπουλος, 1.6.2020



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου