Σάββατο 3 Φεβρουαρίου 2018


Η «Ώρα των Καλαβρύτων»

Η πρώτη σελίδα της νέας μηνιαίας εφημερίδας «Ώρα των Καλαβρύτων»


     Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον και μεγάλη χαρά ξεφύλλισα και διαβάζω το γενέθλιο φύλλο της νέας εφημερίδας την «Ώρα των Καλαβρύτων», που είχε την ευγενή καλοσύνη να μου στείλει ο εκλεκτός φίλος και Εκδότης-Διευθυντής της κ. Νίκος Κυριαζής.
     Η «Ώρα των Καλαβρύτων» έρχεται να καλύψει την έντυπη ενημέρωση σε θέματα που απασχολούν και θέματα που «καίνε», τόσο τα Καλάβρυτα, όσο και όλα τα χωριά του Δήμου και την ευρύτερη περιοχή. Είναι μια πραγματικά άριστη και καλαίσθητη δημιουργία, που παράλληλα με την ειδησεογραφία, μια μεγάλη ποικιλία θεμάτων συμπεριλαμβάνεται στις σελίδες της, όπως ιστορικών, λαογραφικών, λογοτεχνικών κλπ.
     Μεταξύ των αξόνων επάνω στους οποίους πρέπει να κινείται μια εφημερίδα είναι η αντικειμενικότητα, η δεοντολογία, η δημοσιογραφική/επιστημονική πληρότητα, η έγκυρη ενημέρωση, το ήθος, το μεράκι και προ πάντων η αγάπη στον τόπο. Η μέχρι τώρα πορεία του Εκδότη-Διευθυντή της «Ώρας των Καλαβρύτων», του πολύ αγαπητού φίλου Νίκου Κυριαζή, έχει αποδείξει την προσήλωσή του σε όλα τα εχέγγυα που διασφαλίζουν από την αρχή κιόλας την επιτυχία της νέας έντυπης ενημέρωσης του τόπου μας.
     Σημειώνεται, τέλος, ότι τα δύο πρώτα φύλλα διατίθενται δωρεάν.
     Καλή δύναμη, καλή δουλειά, λοιπόν, επ’ αγαθώ του τόπου! Είμαι απόλυτα βέβαιος ότι η «Ώρα των Καλαβρύτων» θα κατακτήσει τις καρδιές όλων μας! Το έχει δείξει η ακεραιότητά σου, αγαπητέ Νίκο! Και μαζί με τις πολλές και θερμές ευχαριστίες μου για τη νέα σου εφημερίδα που μου έστειλες, σου εκφράζω άλλες τόσες που συμπεριέλαβες και προσωπικό μου άρθρο στις σελίδες της!


Η σελίδα της «ιστορίας, λαογραφίας, παράδοσης», 
όπου και το προσωπικό μου άρθρο


                           Νίκος Χρ. Παπακωνσταντόπουλος, 3.2.2018

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου